Catatan Popular

Selasa, 26 Oktober 2010

rindu

ermmm.....entah knp....aku masih lagi setia menanti dirinya...aku mengharapkan dia masih lagi memberi aku peluang untuk aku kembali padanya....aku tidak kuat untuk hadapi perpisahan ini...terlalu sayu atyku untuk menerima semua ini kembali...knp ini semua harus terjadi?? apakah kesilapan aku membuatkan dirinya semakin benci kepada diriku...aku cuba untuk menjernihkan keadaan namun sebaliknya pula yang berlaku..

aku memang cintakan dia...seikhlas aty aku...tapi kini kasih dan sayangnya bukan untuk aku lagi...dia tidak lagi sudi menerima diri ini lagi...biarpun kata2nya seakan2 ada harapan untuk aku kembali padanya namun aku tahu atynya amat sukar untuk menerima aku kembali.....tapi kenapa dia xnak bagi aku peluang untuk aku memperbetulkan keadaan...mungkin hubungan ini boleh diperbaiki lagi...aku sangat mengharapkan kehadiran dia dalam hidup ini...

i need him
i luv him
i miss him...

:'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan